Delhi, besodemieterd, geshockt en nog steeds met een glimlach;)

6 maart 2013 - New Delhi, India

Hallo mensen hierbij schrijf ik jullie zoals beloofd mijn eerste korte reisverslag vanaf de andere kant van de wereld. Gisteren eindelijk aangekomen in de hoofdstad van India, New Delhi en wat een stad. Zoveel mensen had ik nog nooit bij elkaar gezien. En zoals ik al had verwacht, het is hier een puinhoop eerste klas, maar wel een interessante. Toen ik op het vliegveld aankwam ben ik samen met nog 2 mensen richting hotel gegaan maar daar nooit aangekomen, vervolgens opgelicht door de taxi chauffeur en daar bovenop was ook mijn rugzak nog eens niet aangekomen. Lekker begin dus;) maar goed ik ben nu een dag verder, zit om effect bij te komen van de bliegreis,jetlag e.d. in een luxe hotel, mijn tas is terecht en ik begin gewend te raken aan het Indiase leven. Iedereen wil hier wat van je, en ze proberen je overal geld af te troggelen. Maar daarentegen is deze stad ook vol met cultuur, monumenten en enorm bruisend. Gisteren naar het rode fort geweest, vandaag humayun's tombe bezocht, daar een hier heel zeldzaam soort mensen gezien ( een Nederlander;)) en daarnaast ook nog naar qtab minar geweest. Wat het allemaal is, ga ik niet uitleggen maar het was erg mooi. Morgen vroeg opstaan en naar een hopelijk hoogtepunt van mijn reis de taj mahal. aan iedereen de groetjes en tot de volgende!

1. Tommie:
    6 maart 2013
    Ramon, India is niet aan de andere kant van de wereld;)
  2. Ma:
    7 maart 2013
    mooi die foto's
  3. Tim van Norden:
    8 maart 2013
    Ramon, ontzettend veel plezier op reis! Ik ben erg benieuwd naar je verhalen dus zal de blog blijven checken.

Groet van oud-collega.
  4. Joke en Bert:
    Hoe was de taj mahal?
  5. Martine Van Verdeghem:
    8 maart 2013
    Hoi Ramon, heel veel plezier op je verre reis ! Het lijkt me een spannende tocht vol culturen en nieuwe ervaringen. Geniet er van ! Groetjes Martine
  6. Alice:
    10 maart 2013
    Heel veel plezier.... geniet ervan!!
  7. Nanda:
    10 maart 2013
    Ha neef, ontzettend leuk dat je dit onderneemt. Ga je volgen en hoop dat je erg zult genieten.

Hartelijke groeten, Nanda
  8. Margot:
    Ha Ramon!
    Haha lekkere eerste indruk! Maar fijn dat alles verder goed is gekomen! We zijn jaloers op je! Hier heb je niets gemist, enkel een paar feessies ;) Geniet er maar goed van!
    Xx Peter en Margot
  9. Joep en Anique:
    10 maart 2013
    Ramonnie!! Fijn je bent goed aangekomen en je spullen weer bij de hand hebt. De reis kan nu echt beginnen. Geniet, beleef, en doe veel mooie indrukken op! Veel groetjes Anique